جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: فردی که با شگرد برنده شدن افراد در قرعه کشی اقدام به کلاهبرداری میلیونی از حساب افراد می کرد، به دام افتاد.

سرهنگ سید محمد صالحی، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به شکايت 2 نفر از شهروندان دزفولی مبنی بر کلاهبرداری تلفنی و تخلیه حساب بانکی آن ها توسط شخصی ناشناس بیان کرد: این موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهی شهرستان دزفول قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام تحقيقات گسترده و همچنين بررسی های فنی توسط ماموران انتظامی، اذعان داشت: موفق شدند هویت متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در يک عمليات ضربتی و غافلگيرانه وی را در مخفيگاهش به دام بیندازند.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیس، شگرد کلاهبرداری خود را برنده شدن اشخاص در قرعه کشی عنوان نمود تصریح کرد: متهم با این روش شهروندان را به سمت دستگاه خود پرداز کشانده و با استفاده از شگرد خاص، توسط خود آن ها اقدام به برداشت مبالغی از حساب آن ها به صورت غيرمجاز می کرد.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: متهم در تحقیقات پلیس به 896 میلیون ریال کلاهبرداری از 2 نفر اعتراف نمود.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان به معرفی متهم به مرجع قضائی و تحويل وجوه برداشت شده مالباختگان به آن ها، اشاره کرد و افزود: از شهروندان می خواهیم تحت هيچ شرايطی اطلاعات مربوط به کارت های بانکی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند و مراقب باشند فريب افرادی را که بصورت تلفنی و به عناوين مختلف اقدام به کلاهبرداری می کنند را نخورند و با مشاهده موارد مشکوک سريعا پليس را از طريق سامانه 110 مطلع کرده تا نسبت به دستگيری متخلفان و فرصت طلبان اقدام شود.

انتهای پیام/گ

دستگیری کلاهبردار حرفه ای

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.