بارش شدید تگرگ و جاری شدن سیلاب در روستا‌های بخش‌های مرکزی و ایواوغلی خوی باعث خسارت بیش از ۵۵۰ میلیارد ریالی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سيد محمد عابدی معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ویژه شهرستان خوی با اشاره به اینکه  بارش شدید تگرگ و جاری شدن سیلاب در روستاهای بخش های مركزی، صفائیه و قطور در شهرستان خوی باعث خسارت بيش از ۵۵۰ ميليارد ريالی شد.

وی با بیان اینکه، بارش شديد باران و تگرگ و جاری شدن سيلاب در چند منطقه و شهر حومه خوی خسارات فراوانی به كشاورزان و راه های روستايی وارد كرد افزود: ميزان ريالی خسارات توسط مسئولان و کارشناسان در حال بررسی  است .

 عابدی افزود: سیل 2 خودرو سواری در شهر فيرورق و 7 خودرو را در روستاهای بخش مركزی خوی با خود برده است .

معاون استاندار به بارش سنگين تگرگ در روزهای گذشته اشاره كرده و افزود: در اثر اين بارش به باغات روستاهای شيوان كندیی، ديزج بطچی، قشلاق، ميدان سفلی و عليا، آل قويروق، روند و حاجتكده شهر فيرورق خسارات زيادی وارد آمد به طوری كه از ميوه های آنها ديگر چيزی بر روی درختان نمانده است.

عابدی اظهار کرد: در اثر بارش شديد باران و جاری شدن سيل در دو بخش مركزی و ایواوغلی، راه 12 روستا بسته شده است كه از جمله آنها می توان به روستاهای زاويه شيخلر، يزدكان، كويران، بولاماج، گنبد، ويشلیق و امينه ده اشاره كرد .

فرماندار خوی به آغاز خدمات امداد رسانی به اين مناطق هم اشاره كرد و افزود: نیروهای امدادی و دستگاه های اجرایی خدمات رسان بلافاصله به مناطق خسارت ديده اعزام شدند و در حال امداد رسانی و بازكردن راه های بسته شده هستند .

انتهای پیام/ب

سیل و تگرگ بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال خسارت  به روستاهای شهرستان خوی وارد کرد

برچسب ها: سیل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.