کاهش آب پشت سدها موجب کاهش تولید برق

مدیر عامل شرکت برق کهگیلویه وبویراحمدگفت:آب جمع شده در پشت سدها در سال جاری نسبت به سالهای گذشته کاهش چشمگیری داشته و همین امر موجب کاهش تولید انرژی برق شده است .

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛مدیر عامل شرکت برق استان به کاهش نزولات اسمانی در استان اشاره کرد و گفت: آب جمع شده در پشت سدها در سال جاری نسبت به سالهای گذشته کاهش چشمگیری داشته و همین امر موجب کاهش تولید انرژی برق شده است .

راهزادی مدیریت مصرف برق خصوصا در مناطق گرمسیری را در شرایط فعلی بهرترین راهکار در جهت جلوگیی از خاموشی دانست .

وی گفت: شهرستان بهمئی دارای 14 هزار مشترک است که پیک مصرف برق این شهرتسان در سال گذشته 32 مگابایت بوده و پیش بینی می شود در سال جاری افزایش 6درصدی مصرف را داشته باشیم.

وی گفت: در صورت همکاری مردم و مدیریت مصرف بخصوص در ساعات اوج بار می توان تابستان امسال را بدون خاموشی سپری کرد .

راهزادی از شروع به کار نیروگاه برق شهرستان بهمئی خبر داد و گفت: ساخت دکل این نیروگاه به مناقصه رفته و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود .

وی گفت: با توجه به گستردگی منطقه برای رسیدگی و مدیریت بهتر شبکه توزیع و کنترل شبکه به زودی دفتر اتفاقات برق در بخش سرآسیاب یوسفی راه اندازی می شود.

راهزادی از فرماندار بهمئی خواست تا ادارات در زمان های تعطیل وسایل خنک کننده را خاموش کنند و از روشن ماندن وسایل غیر ضروری در زمان تعطیلی پرهیز کنند .

سنایی فرماندار بهمئی آموزش مردم از طریق رسانه ها و برپایی کلاس های توجیهی را ضروری دانست و گفت: برای همکاری با ادارات برق همکاری لازم انجام خواهد گرفت و زمان کاری تابستان از ساعت 6 و 30دقیقه تاساعت 12و 30 دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/د

مدیریت مصرف برق مهمترین راهکارحل بحران خاموشی

برچسب ها: وزارت نیرو ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.