تعهد ۴ میلیون نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی

مديركل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت:آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی تعهد کرده است امسال ۴ میلیون و ۴۰ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی به متقاضیان ارائه دهد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛خوش آیند مديركل آموزش فنی و حرفه ای استان با بیان اینکه آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی تعهد کرده است امسال ۴ میلیون و ۴۰ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی به متقاضیان ارائه دهد،گفت:این آموزش های مهارتی در بخش های مراکز ثابت و سیار شهری،آموزش به آسیب دیدگان اجتماعی،آموزش در جوار دانشگاه ها،کار آموزی در محیط کار واقعی،آموزش در صنایع،آموزش در زندان ها،آموزش در پادگان ها و آموزش به روستائیان و عشایر به جویندگان مهارت ارائه می شود.

 

 

وی افزود:امسال در راستای برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور 2 میلیون و 990 هزار و 109 نفر ساعت آموزش در بخش دولتی و مابقی در بخش خصوصی برگزار می شود.

 

خوش آیند گفت:آموزش های مهارتی در 18 مرکز آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی به صورت رایگان ارائه می شود.

 

مديركل آموزش فنی و حرفه ای استان افزود:سال گذشته بر اساس تعهدات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور باید 3 میلیون و 203 هزار و 361 نفر ساعت آموزش در بخش دولتی ارائه می کردیم که 3 میلیون و 638 هزار و 163 نفر ساعت اجرا شد.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.