رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با اقدامات بسیار خوبی که دادستان قزوین در ماه‌های اخیر برای احیای حقوق عامه داشت، تلاش داریم تا استان قزوین به عنوان پایلوت دفاع از حقوق عامه مطرح شود.

️به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین در جلسه شورای مسئولان قضایی گفت: با پایلوت شدن استان قزوین به عنوان مدافع حقوق عامه بسیاری از مسائل زیست محیطی، کشاورزی، آب، فاضلاب و سایر منابع مورد توجه جدی‌تر مسئولان قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام نورالله قدرتی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های تعزیرات حکومتی افزود: این اداره در سال‌های گذشته فعالیت‌های بسیاری داشته و جایگاه خوبی در کشور به دست آورده است، اما مشکلاتی نیز وجود دارد که باید با تلاش و همفکری برطرف شود.

وی اضافه کرد: اگر در تنظیم بازار و نظم دادن به این حوزه فعالیت‌های مطلوبی داشته باشیم روزی مردم نیز تامین خواهد شد و با این روند دینداری مردم نیز تقویت می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان گفت: سعی داریم تا با بررسی نیاز‌های مناطق مختلف استان، ساختمانی برای اداره تعزیرات در شهرستان‌ها احداث شود.

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه هفته قوه قضاییه نزدیک است، گفت: در این هفته برنامه‌های مختلفی در استان پیش بینی شده که مصاحبه مطبوعاتی رییس کل دادگستری و دادستان، دیدار با وکلا و کارشناسان، عطر افشانی وغبارروبی مزارشهدا، دیدار مردمی شورای مسئولان قضایی با مردم، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، همایش نقش رسانه‌ها در احیای حقوق عامه و بازدید از زندان از جمله آنهاست.

وی افزود: جلسه رئیس کل دادگستری با کارمندان و تقدیر ازقضات نمونه، شرکت در همایش مسئولان قضایی با حضور رئیس قوه قضاییه، دیدار با خانواده شهدا، مشاوره حقوقی رایگان به شهروندان، برپایی غرفه مشاوره خانواده، مسابقات فوتسال، والیبال و نقاشی، نمایشگاه کتاب، دیدار مردمی در سه مسجد، در این هفته پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

برگزاری جلسه شورای قضایی در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار