رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شورای امنیت به کمک وزارتخانه‌ها موضوع اعتراض رانندگان را پیگیری می‌کند.

شورای امنیت موضوع اعتراض رانندگان را پیگیری می‌کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا انصاری نماینده مردم داراب و زرین دشت در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 9 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: بی‌عدالتی‌ها جامعه را آزار می‌دهد و یکی از مصادیق تبعیض و بی‌عدالتی موضوعی است که اخیراً در مورد رانندگان رخ داده است.

وی افزود: رانندگان در دوران دفاع مقدس تلاش زیادی کردند و امروز توقع دارند که به مشکلات آنها توجه شود؛ یکی از تبعیض‌ها در مورد رانندگان امتیازات ویژه منطقه‌ای به ویژه در پایانه حمل بندرعباس است که یکی از پایانه‌های مهم است.

انصاری تاکید کرد: اگر این رانت که رانندگان را عصبانی کرده بر طرف نشود رانندگان راضی نمی‌شوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: در برخی پایانه‌های حمل بار سیستم پیامکی راه‌اندازی شده که اگر این موضوع گسترش یابد توزیع بار به صورت عادلانه انجام می شود، در برخی شرکت‌های حمل بار فسادهای شکل گرفته و همین تبعیض‌ها رانندگان را اذیت می‌کند.

انصاری ادامه داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با توجه به حجم گسترده کارهایی که دارد به این موضوع نمی‌تواند رسیدگی کند؛ همچنین رقم بیمه رانندگان را دو برابر کرده‌اند و همین امر موجب نارضایتی آنها شده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر انصاری گفت: این موضوع را کمیسیون عمران پیگیری می‌کند و شورای امنیت نیز با کمک وزارتخانه‌ها پیگیر این مسئله است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار