نایب رییس هندبال بانوان گفت: حضور 2 تیم از ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا یک رخداد مهم برای هندبال زنان ایران به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، میترا نوری، نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال ایران، درباره وضعیت اعزام تیم‌های هندبال به جام باشگاه‌های آسیا گفت: قرار بر این بود که 2 تیم اول و دوم لیگ برتر هندبال بانوان به طور مستقیم به مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا اعزام شوند.

وی در ادامه گفت: فدراسیون هندبال به هر 2 باشگاه فرصت داد تا اسامی و نفرات خود را مشخص کنند. اما تیم تاسیسات دریایی از حضور در این مسابقات انصراف داد و فدراسیون تصمیم گرفت تیم سوم جدول مسابقات را جایگزین تاسیسات دریایی در این مسابقات کند. تیم شهید چمران لارستان به همین دلیل جایگزین تیم تاسیسات دریایی تهران در این مسابقات شد.

نوری اضافه کرد: تیم لارستان سابقه حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دارد. در نهایت ما 2 نماینده در جام باشگاه‌های آسیا در بخش زنان خواهیم داشت و این اتفاقی است که برای نخستین بار رخ می‎‌دهد و باید به فال نیک گرفت.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: مسابقات جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۸ در مهر ماه سال جاری به میزبانی کشور قزاقستان برگزار خواهد شد و این دو تیم باشگاهی ایران فرصت دارند تا زمان برگزاری این مسابقات خود را آماده حضور در این نبرد بین المللی کنند.

نوری در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وضعیت فعلی تیم ملی هندبال اشاره کرد و گفت: تیم ملی هندبال زنان ایران در راستای مسابقاتی که پیش رو دارد و بر اساس برنامه‌ای که از قبل پیش بینی شده است، ۷ مرحله اردو را سپری خواهد کرد. تا کنون مرحله نخست این اردو برگزار شده است و دومین مرحله اردو از تاریخ ۱۰ تیر ماه استارت می‌خورد.

وی افزود: در حال حاضر شافعیان و یوسف کادر فنی تیم دختران را تشکیل می‌دهند، اما تلاش مجموعه فدراسیون این است که یک مربی خارجی برای هدایت تیم ملی هندبال انتخاب شود.

نوری تاکید کرد: در ماه آگوست یک مربی اهل مقدونیه که رزومه قوی دارد و مورد بررسی فنی قرار گرفته است، به ایران سفر خواهد کرد و با وی وارد مذاکره می‌شویم. در صورت توافق با این مربی سرمربیگری تیم ملی هندبال بانوان ایران به این مربی سپرده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اظهارات نایب رییس بانوان هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار