رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز گفت: در چند ماه آینده، تاخیر پرداخت دستمزد ماهیانه کارگران فضای سبز رفع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جهانبخش میرزاوند رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز در مراسم تکریم سبزپوشان برگزار شد، اظهار کرد: مراحل حقوقی و پیگیری‌های اداری برای رفع تاخیر در پرداخت حقوق ماهانه این کارگران در حال انجام است و در چند ماه آینده شاهد پرداخت به موقع این دست مزد‌ها خواهیم بود.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم به منظور پرداخت‌های به موقع حقوق کارگران زمان تبدیل صورت وضعیت پیمانکاران به اسناد مالی کوتاه‌تر شود.

جهانبخش میرزاوند ادامه داد: شیراز، شهر سبز انسان محور را شعار اصلی شهردار و شورای شهر شیراز است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز با اشاره به اینکه کارگران سبزاندیش، سبزپوش و سخت‌کوش سازمان فضای سبز شهرداری در خط مقدم تحقق این شعار گام بر می‌دارند، تصریح کرد: این کارگران زحمتکش محور اصلی تحقق شعار یاد شده هستند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز افزود: شهرداری شیراز و سازمان سیما، منظر و فضای سبز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تعداد دفعات چکاپ پزشکی کارگران فضای سبز را به چند مرتبه در سال افزایش خواهد داد و سلامت کارگران تلاشگر فضای سبز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

میرزاوند بر اهمیت افزایش کیفیت اقدامات انجام شده در فصای سبز تاکید کرد و از رتبه‌بندی شرکت‌های فعال در این حوزه و لزوم دریافت تاییدیه‌های مورد نیاز برای این شرکت‌ها خبر داد.

انتهای پیام/ن

پرداخت دستمزد کارگران فضای سبز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.