پاری سن ژرمن سالانه 45 میلیون یورو به رونالدو می دهد

باشگاه ثروتمند پاریسن ژرمن فرانسه در تلاش است با پیشنهادی نجومی ستاره پرتغالی رئال مادرید را به خدمت بگبرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  روزنامه آ اس گزارش داد،پاری سن ژرمن حاضر است برای جذب کریستیانو رونالدو سالیانه 45 میلیون یورو به او بپردازد و علاوه بر این برای انتقال این بازیکن پرتغالی 150 میلیون یورو نیز به باشگاه رئال مادرید بدهد.
این روزنامه می نویسد، اگر رونالدو با PSG قرارداد امضا کند، برابر با لیونل مسی مهاجم بارسلونا دستمزد دریافت می‌کند.
 رونالدو پس از شکست لیورپول انگلیس (3-1) در فینال لیگ قهرمانان اروپا، طی سخنانی تلویحا اشاره کرد که ممکن تابستان امسال رئال مادرید را ترک کند.اما فلورنتینو پرز رئيس  این باشگاه در واکنش به این اظهارات،عنوان کرد که رونالدو تا تابستان 2021 قرارداد دارد.
در قرارداد رونالدو مبلغ فسخ قرارداد یک میلیارد یورو اعلام شده است، اما، PSG حاضر نیست مبلغی بیش از 150 میلیون برای انتقال کریستیانو بپردازد.
مشکل بعدی، فیرپلی مالی یوفاست. مسئله‌ای که کاملا می‌تواند برنامه‌های نقل و انتقالاتی فرانسوی‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. گمانه زنی‌هایی  وجود دارد مبنی بر اینکه یوفا از برنامه‌های مالی پاری سن ژرمن متقاعد نشده و قصد مجازات این باشگاه را دارد.
پی اس جی برای امضای قرارداد با رونالدو حاضر است تا بازیکنانی مانند کاوانی،دی ماریا و گدس را بفروشد.

کریستیانو رونالدو سال 2009 از منچستر یونایتد به رئال مادرید نقل مکان کرد.این بازیکن پرتغالی دو بار قهرمان اسپانیا شد و چهار بار قهرمانی لیگ قهرمانان را به دست آورد.
انتهای پیام/


پیشنهاد سرسام آور پی اس جی به رونالدو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار