حضور جهانبخش در ناپولی منتفی شد/ مهاجم سابق رئال در ناپل + عکس

تیم فوتبال ناپولی ایتالیا، در صدد جذب ماریانو دیاز، مهاجم سابق رئال مادرید و بارسلونا است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از درخشش علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی باشگاه آزد آلکمار، در لیگ هلند، بیشتر تیم های اروپایی در صدد جذب  شماره ۱۸ تیم ملی فوتبال کشورمان هستند.

بر همین اساس، صحبت هایی مبنی بر علاقه باشگاه ناپولی ایتالیا به جهانبخش به گوش می رسید و حتی اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی پس از تساوی تیمش مقابل تورینو بیان کرد: " بازیکنی را خریدیم که در این فصل 20 گل زده است اما امکان ندارد اسم او را بر زبان بیاورم و فاش کنم. "

پس از اظهار نظر رئیس باشگاه ناپلی، فوتبال دوستان ایرانی تصور می کردند، گزینه مدنظر مسئولان این تیم علیرضا جهانبخش است اما مارکا گزارش داده، ناپولی با هدایت کارلو آنجلوتی در صدد جذب ماریانو دیاز است، مهاجم ۲۴ ساله دومینیکنی است.

حضور جهانبخش در ناپولی منتفی شد/ مهاجم سابق رئال در ناپل

این بازیکن سابقه بازی در تیم های بارسلونا، تیم سوم، دوم و اصلی رئال مادرید را دارد و در سال ۲۰۱۷ به لیون فرانسه پیوسته است.

گزینه های روی میز ناپولی برای جذب مهاجم، باس دوست ( اسپورتینگ لیسبون پرتغال )، ماریو بالوتلی ( نیس فرانسه )، وینسنت ابوباکار ( پورتو پرتغال )، فاکوندو فریرا ( شاختار دونتسک اوکراین ) و دیاز بود و آنها تصمیم گرفتند تا با مهاجم ۲۴ ساله لیون مذاکره کنند و تاکنون هم به توافقاتی رسیده اند.

دیاز در لیگ فرانسه و مسابقات این فصل، در ۴۵ بازی موفق به زدن ۲۱ گل شده است.

انتهای پیام/

جهانبخش به ناپولی نمی رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
چرا نمیاد پرسپولیس .تا در آسیا قهرمان بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
چرا نمیاد پرسپولیس .تا در آسیا قهرمان بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
مهم نیست
آخرین اخبار