فرماندار شهرستان فراهان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را اولویت اول این شهرستان دانست.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان فراهان با حضور مدیران ادارات و نمایندگان ادارات کل استان برگزار شد.

سجادی فرماندار شهرستان فراهان سجادی در حاشیه این جلسه ***گفت: اولویت اول این شهرستان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تعریف و اجرای پروژه جدید در اولویت‌های دوم قرار دارد.

سجادی با بیان اینکه اولویت اول تخصیص اعتبارات مربوط به حوزه راه‌های روستایی، بهداشت و درمان، مطالعات تامین آب روستایی و آموزش و پرورش است افزود: قطعا با گشایش اعتبارات به حوزه‌های دیگرهم اعتبارات لازم اختصاص خواهد یافت.

وی اضافه کرد: با تخصیص اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از جمله مجتمع اداری شهرستان فراهان، مصلای شهر فرمهین، ساختمان بخشداری فرمهین و ساختمان‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان و ... بتوانیم به مدار بهره برداری برسانیم.

فرماندار فراهانم ادامه داد: با اشاره اینکه در سالجاری بالغ بر ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار به شهرستان فراهان تخصیص یافته که نسبت به سال گذشته ۲۶/۱ درصد کاهش داشته است افزود: میزان اعتبارات تخصیص یافته به استان مرکزی در سال جاری ۱۶ درصد کاهش دارد.

انتهای پیام / ج

سخنان فرماندار شهرستان فراهان درباره اولویت بودجه این شهرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.