معاون جوانان ودانشجویی سازمان جمعیت هلال احمر کشور گفت:به لحاظ زمانی در مقطعی قرار داریم که نگرش مسئولین ارشد نظام و مسئولین ارشد جمعیت مرکزی هلال احمر نسبت به جوانان ویژه وخاص شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  معاون جوانان ودانشجویی سازمان جمعیت هلال احمر کشور دردومین فراهم شدن زمینه مسئولیت پذیری جوانان در حوزه اجتماعیدوره انتخابات استانی مجامع کانون های جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات مجامع فرصتی مغتنم برای استانهای کشور است گفت:این انتخابات چندین رهاورد دارد که از جمله آنها می توان به سهیم شدن جوانان درتصمیم گیری های کلان جمعیت هلال احمر،حضور درترکیب شورای مرکزی جوانان کشور وهمچنین گفت وگو وآشنایی با فدراسیون جمعیت ها وصلیب سرخ های جهانی اشاره کرد.
علی گنج کریمی افزود:بابهره گیری از چنین ظرفیتی می توان منویات وخواسته های جوانان ایرانی رابه گوش مسئولان رساند.
وی تصریح کرد:به لحاظ زمانی در مقطعی قرار داریم که نگرش مسئولین ارشد نظام و مسئولین ارشد جمعیت مرکزی جمعیت هلال احمر نسبت به جوانان ویژه وخاص شده به گونه ای که عرصه برای پذیرش مسئولیت های خصوصا در حوزه اجتماعی برای آنان فراهم شده است.
گنج کریمی عنوان کرد:شرط موفقیت مجامع درسطح استانها وکشور این است که کانون های قوی،پویا وبانشاط آنها را پشتیبانی کنند که امید است این مهم نیز در دستور کار قراربگیرد.
 انتهای پیام/غ

برگزاری انتخابات مجامع فرصتی مغتنم برای استانهای کشور

 
برچسب ها: هلال احمر ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.