معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: پیش بینی می‌شود ۱۰ هزار نفر در کنگره سه هزار شهید استان شرکت کنند که انجام این کار نیازمند برنامه ریزی و همکاری دستگاه‌ها برای مدیریت آن است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در شورای سیاست گذاری برگزاری کنگره سه هزار شهید استان، افزود: با توجه به تعداد میهمانان باید از ظرفیت مالی، خودرویی و اسکان همه اداره‌ها استفاده کرد و همه دستگاه‌ها نیز ملزم به همکاری خواهند بود.

حبیبی اضافه کرد: محل برگزاری این کنگره نمایشگاه بین المللی است که از یک هفته قبل دستاورد‌ها و توانمندی‌های نظامی و فنی کشور در آن برپا خواهد شد.

وی افزود: کمیته پشتیبانی از کنگره سه هزار شهید استان با چهار بخش حمل و نقل، اسکان، پذیرایی و تامین منابع مالی با مسئولیت استانداری و سازمان‌های اتوبوسرانی، اقتصاد و امور دارایی، صنعت و معدن، برنامه و بودجه و سپاه صاحب الامر تدارک دیده شده است.

حبیبی با اشاره به اینکه کنگره سه هزار شهید استان از اعتبار خاص و ردیف مالی برخوردار نبوده و باید رعایت انضباط مالی منابع در آن لحاظ شود، افزود: مسئولان کمیته‌ها نهایت صرفه جویی و دقت را در برگزاری این مراسم به عمل آوردند.

انتهای پیام/

شورای سیاست گذاری برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار