عشایر اردبیل با مشکل تامین آب شرب روبه‌رو هستند

مدیرکل امور عشایر استان اردبیل گفت:‌ در حال حاضر عشایر با مشکل تامین آب شرب روبه‌رو هستند و باید طرح‌ها و پروژه‌های مختلف تامین آب آشامیدنی برای عشایر را اجرایی کنیم.

معرف آذری، مدیرکل امور عشایر استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: ارائه خدمات هر چه بیشتر به قشر تلاشگر و تولیدکننده عشایر از مهمترین اولویت‌ها در سطح استان بوده و تلاش می‌کنیم با جلب مشارکت سایر نهادها و سازمان‌ها در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به مشکلات عشایر استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر عشایر با مشکل تامین آب شرب روبه‌رو هستند و باید طرح‌ها و پروژه‌های مختلف تامین آب آشامیدنی برای عشایر را اجرایی کنیم تا بتوانیم با بهره‌مندی این قشر از آب آشامیدنی و سالم جلب رضایتمندی آنها را فراهم آوریم.

مدیرکل امور عشایر استان اردبیل افزود: در کنار مشکل آب آشامیدنی عشایر استان با وضعیت نامناسب راه‌های عشایری در مناطق ییلاقی و قشلاقی مواجه هستند و تحقق نیافتن ماده 5 و 13 آیین‌نامه ساماندهی عشایر بر مشکلات عشایر افزوده است و انتظار می‌رود اقدامات در این زمینه افزایش یابد.

آذری تحقق یافتن سهم عشایر استان اردبیل از محل عوارض درآمد عمومی و عوارض آلایندگی قانون مالیات بر ارزش افزوده جهت ارائه خدمات به مناطق عشایری و تامین اعتبار برای خرید 10 دستگاه تانکر آبرسان را ضروری دانست و بیان کرد: انتظار می‌رود در زمینه تحقق این امور اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/ع

تامین آب شرب برای عشایر

 

 

برچسب ها: عشایر ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.