قسمت دوم روایت زندگی شهید " عارف کایدخورده" فردا از شبکۀ دو سیما پخش خواهد شد.

hامیرخورشیدی فرد تهیه کننده و کارگردان مجموعۀ مستند تلویزیونی در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه "ازآسمان" گفت:ضمن سپاسگزاری و تشکر فراوان بابت همراهی حداکثری و ابراز لطف مردم، از عموم بینندگان درخواست می کنیم  که با ارائۀ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود  این برنامۀ قدیمی سیما را در مسیر بهتر شدن یاری کنند.

وی در ادامه گفت:" از آسمان" متعلق به خود مردم است و ما تلاش می کنیم تا گوشه ای از حماسه سازی مردم عزیز ایران را به تصویر کشیده و در تاریخ ثبت کنیم.

خورشیدی ادامه داد:در دو سال و نیم گذشته با توجه به اهمیت موضوع، پرداختن به زندگی شهدای مدافع حریم اسلام و اهل بیت علیهم السلام در دستور کار از آسمان قرار گرفته و تا کنون بیش از 110 برنامه با همین رویکرد تولید و تقدیم مردم شده است.

خورشیدی فردعنوان کرد: در این راستا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان به خوزستان رفتیم تا چند نفر از شهدای آن استان قهرمان ساز را معرفی کنیم و به تکلیف خود مبنی بر معرفی شهدا عمل کرده باشیم.

لازم به ذکر است؛از آسمان هجدهمین سال فعالیت خود را سپری می کند و جمعه یازدهم خردادماه ساعت 16:30 با قسمت دوم روایت زندگی شهید دزفولی مدافع حرم ، عارف کایدخورده از شبکۀ دو مهمان خانه های مردم می شود.

 در تولید این قسمت از مجمعۀ هفتگی از آسمان سعید سلیمانی، مرتضی اعطاسی، ابوالفضل حاجب، نادرگهرسودی، عباس خورشیدی فرد و حمید بناء مشارکت داشته اند.

انتهای پیام/

پخش قسمت دوم زندگی شهید عارف کایدخورده  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۷
سلام.نماز و طاعات شما قبول باشد. از افرادی که در این مسیر زحمت کشیدن و برنامه از آسمان را ساختند کمال تشکر را داریم انشاءالله این برنامه ادامه داشته باشد. ولی کاش زمان پخش آن در تایم بهتری بود که افراد بیشتری از آن استفاده کنند.یا علی