دستگیری 3 صیاد متخلف در مشگین شهر

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر در دو ماموریت جداگانه موفق به کشف و ضبط بیش از 170 قطعه ماهی رودخانه ای از 3 صیاد متخلف شدند.

یوسف محمدی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست مشگین شهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در تالاب ها و آبگیرهای شهرستان، موفق به دستگیری 2 نفر صیاد متخلف در حاشیه رودخانه قره سو شدند.

وی افزود: از این دو متخلف که اقدام به صید غیرمجاز ماهی نموده بودند 2 رشته تور دام و حدود 120قطعه انواع ماهی رودخانه ای کشف و ضبط گردید.

محمدی گفت: همچنین در ماموریت دیگری در سد سبلان یک نفر متخلف به همراه ادوات صید غیرمجاز و تعداد 56 قطعه ماهی توسط یگان حفاظت این اداره دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

وی افزود: شایان ذکر است با توجه به اینکه پروانه صید ماهی بدلیل فصل تخم ریزی در استان صادر نشده است هرگونه صید ماهی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

رودخانه قره‌سو جزو رودخانه‌های‌ دائمی‌ استان‌ است که با 285 کیلومتر طول‌ و حدود 554 میلیون‌ متر مکعب‌ متوسط آبدهی‌ سالانه‌، طویل‌ترین‌ و پرآبترین ‌رودخانه‌ داخلی‌ استان‌ اردبیل‌ به‌ شمار می‌رود. انواع ماهی این رودخانه عمدتا شامل ماهی‌ سیاه‌، سس‌ ماهی‌، ماهی‌ برکه‌ای‌، شاه‌کولی ‌وکپور ماهی‌ معمولی‌ می باشد.

انتهای پیام/ح

کشف ماهی رودخانه ای در مشگین شهر

 

برچسب ها: صید ماهی ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.