کمک داور بین المللی کشورمان گفت: شرایط تیم داوری ایران راضی کننده است و می‌خواهیم بهترین قضاوت‌ها را در جام جهانی انجام دهیم.

سخندان:شرایط تیم داوری ایران برای جام جهانی راضی کننده است/از لحاظ امکانات نسبت به دیگر داوران در شرایط خوبی نیستیمرضا سخندان کمک داور بین المللی کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آمادگی اش برای حضور در جام جهانی اظهار کرد:  از زمانی که برای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انتخاب شدیم، به غیر از شرکت در کلاس‌های مختلف آموزشی، در به بیست رقابت مهم هم حاضر شدیم.

او ادامه داد: تمام سعی مان بر این بود در این مدت هم شرایط بدنی مان را حفظ کنیم و هم در مسابقاتی که قضاوت می‌کنیم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. نزدیک جام جهانی هستیم و شرایط تیم داوری کشورمان بسیار راضی کننده است. تمام فکر و ذهن ما این است که یک افتخار دیگری را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

سخندان گفت: در مشهد خودم به تنهایی تمرین می کردم. طبق هماهنگی‌هایی که با افراد مختلف داشتم، توانستم در پایگاه قهرمانی خراسان و زمین‌های آموزش و پرورش تمرین و خودم را آماده حضور جام جهانی کنم.

او درباره اینکه به نظر می‌رسد از امکانات موجود چندان رضایت ندارید، گفت: اگر بخواهیم امکانات خودمان را با داوران دیگر قاره‌ها مقایسه کنیم که از آن‌ها بسیار پایین‌تر هستیم. آن‌ها بدون هیچ مشکلی در بهترین شرایطی که مسئولان کشورشان فراهم می‌کنند به تمرین می‌پردازند تا برای کشورشان در جام جهانی افتخار آفرینی کنند. اما این نوع امکانات برای ما فراهم نیست و باید در یک شرایط سخت برنامه هایمان را پیش ببریم تا به آمادگی لازم برسیم.

کمک داور بین المللی کشورمان بیان کرد: تیم داوری ما در دوره‌های گذشته هیچ گونه پاداشی دریافت نمی‌کرد و تنها پاداش به بازیکنان تیم ملی تعلق می‌گرفت. اما در این دوره شرایطی پیش آمد که ما هم توانستیم به همراه بازیکنان تیم ملی به دیدار رئیس جمهور برویم. بحث من مالی نیست بلکه از مسئولان تقاضا دارم که باید برای ورزشکاران که زحمت می‌کشند احترام بیشتری قائل شوند. باید آن چیزی که حقشان است به آن‌ها داده شود.

سخندان در پایان خاطر نشان کرد: اگر لطف خدا و دعای مردم کشورمان نبود تیم داوری ایران نمی‌توانست به موفقیت برسد.

بیشتر بخوانیم:

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار