دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

پوچتینو برای ورود به رئال اعلام آمادگی کرد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به انتقال پوچتینو از تاتنهام به رئال مادرید برای سرمربیگری در تیم است.دیروز زین الدین زیدان طی مراسمی از رئال مادرید خداحافظی کرد و دیگر این تیم را هدایت نخواهد کرد.پوچتینو نیز از مدت ها قبل علاقه خود را نسبت به هدایت کهکشانی های مادرید اعلام کرده است و با وجود اینکه قراردادی 5ساله با تاتنهام در هفته پیش امضا کرده است باز هم احتمال پیوستن این سرمربی به تیم رئال بسیار زیاد خواهدبود.

رئال مادرید با بیل تمدید می کند

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان تیم رئال مادرید در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی با گرت بیل ،ستاره  ولزی تیمشان تمدید کنند.بیل پس از پایان دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم لیورپول اعلام کرده بود در صورتی که تعداد حضور او در ترکیب رئال افزایش نیابد از این تیم جدا خواهد شد و به تیم هایی همانند منچستریونایتد، بایرن مونیخ خواهد پیوست.به همین دلیل مسئولان تیم رئال در هفته پیش رو قرار دادی را مبنی بر خواسته های بیل به ثبت خواهند رساند.

تبادل هیگواین و موراتا بین چلسی و یوونتوس

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان تیم چلسی به فکر آن هستند تا برای انتقال آلوارو موراتا به تیم یوونتوس ،هیگواین را به عنوان قسمتی از این نقل و انتقال از این تیم ایتالیایی بگیرند. موراتا چندین فصل پیش نیز در تیم یوونتوس فعالیت می کرده و حالا سعی می کند تا پس از وضعیت نه چندان مناسبش  خود در  چلسی این تیم را به مقصد یوونتوس ترک کند.

بیشتر بخوانیم:

ویدال و آلکانترا به دنبال مقصد آینده خود می گردند

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

2 بازیکن تیم بایرن مونیخ ،آرتورو ویدال و تیاگو الکانترا به تازگی قرار دادشان با این تیم به پایان رسیده است و سرمربی جدید این تیم ،کواچ به آن ها اجازه داده است تا برای ماندن یا رفتنشان از تیم بایرن خود تصمیم بگیرند.هر دو بازیکن از تلاش های مکرر در این تیم برای دستیابی به لیگ قهرمانان اروپا خسته شده اند و می خواهند این تیم را ترک کنند.

زانتی برای ماندن ایکاردی در اینتر پادرمیانی کرد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

خاویر زانتی به عنوان یکی مسئولان تیم اینترمیلان تلاش می کند تا مائور ایکاردی بازیکن قدرتمند خط حمله تیم خود را نگه داشته و به تیم دیگری واگذار نکند.ایکاردی در نقل و انتقالات تابستانی از سوی بسیاری از تیم های مطرح فوتبال اروپا همچون رئال مادرید ،بایرن مونیخ ،منچستریونایتد، چلسی و یوونتوس  پیشنهاد داشته است و احتمال جدایی این بازیکن را از تیم اینتر بسیار افزایش یافته است.

انتهای پیام/

آخرین شایعات پنج لیگ معتبر اروپایی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار