نشست گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان با نایب رئیسان هیأت‌های ورزشی کردستان در راستای بررسی وضعیت قهرمانی و همگانی در سنندج برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، نشست گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان با نایب رئیسان هیأت‌های ورزشی کردستان در راستای بررسی وضعیت قهرمانی، همگانی و برنامه ریزی جهت برپایی المپیاد ورزش بانوان برگزار شد.
رئیس نشست گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در این نشست گفت: امسال با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته به همت هیأت‌های ورزشی استان در بحث قهرمانی و همگانی در نظر داریم یک جهش مطلوب را ایجاد کنیم.
عهدیه دولت آبادی گفت: این نشست‌ها در راستای بررسی وضعیت قهرمانی، همگانی و برنامه ریزی جهت برپایی المپیاد ورزش بانوان به صورت دوره ایی برگزار خواهد شد.
وی در ادامه افزود: جلسه با نوابین هیأت ورزشی را در دسته بندی رشته‌های مختلف تا پایان خردادماه برگزار خواهیم کرد در این نشست‌ها انتظارات گروه ورزش بانوان اداره کل و همچنین درخواست هیأت‌ها را برای توسعه قهرمانی و همگانی ارائه می‌شود.
دولت آبادی تصریح کرد: ورزش بانوان در چند سال اخیر توانسته در رشته‌های مختلف پا به پای مردان در بخش حضور در اردوی‌های تیم ملی و کسب عناوین قابل توجه در میادین جهانی، آسیائی، بین المللی و کشوری حرکت کند.
رئیس نشست گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان کردستان به رشد ورزش در میان دختران استان اشاره کرد و گفت:در سال گذشته با برگزاری میزبانی‌های مختلف در رشته‌های ورزشی توان و پتانسیل‌های موجود بانوان استان را مشاهده کردیم و باید از این سرمایه‌ها نگهداری و استفاده کنیم.
وی اظهار کرد: امسال کلیه مسابقات ورزشی در سطح استان به صورت المپیاد در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید برگزار می‌شود تا بتوانیم یک رقابت و انسجام را در ورزش بانوان کردستان ایجاد کنیم.
دولت آبادی در پایان گفت: این نشست‌ها تنها به هیأت‌های استانی معطوف نخواهد شد و با حضور در شهرستان‌ها نیز مسائل و مشکلات ورزش بانوان در بخش قهرمانی و همگانی به صورت کارشناسی بررسی می‌شود.

انتهای پیام/م

برگزاری نشست گروه ورزش بانوان درسنندج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.