رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد؛

شناسایی شش هزار معلول دربویراحمد

رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد گفت: شش هزار معلول در شهرستان بویراحمد شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان به همراهشناسایی ۱۸ هزار معلول درکهگیلویه وبویراحمد جمعی از کارشناسان این معاونت از مرکز توانبخشی شبانه روزی نگهداری معلولان بالای۱۴سال سپید یاسوج بازدید کردند.
رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد نیز در این بازدید با بیان اینکه در شهرستان بویراحمد۶مرکز توانبخشی شبانه روزی فعالیت می کنند گفت: مرکز توانبخشی سپید باظرفیت نگهداری ۵۰معلول باهدف خدمت به معلولان بالای۱۴سال، از سال ۹۰شروع به فعالیت کرد.
سجاد پور حبیب افزود:هم اکنون مرکز توانبخشی سپید باتعداد ۱۹نفر پرسنل از ۳۳معلول حاضر در این مرکز نگهداری می کنند.
وی با بیان اینکه در سطح استان قریب به ۱۸هزارمعلول شناسایی شده،عنوان کرد:ازاین تعداد ۶هزار معلول مربوط به شهرستان بویراحمد است.
رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد گفت:هر ماه به ازای هرمعلول مبلغی قریب به ۶۰۰هزارتومان یارانه به حساب صاحبان مراکز توانبخشی واریز می شود که این مبلغ با توجه به هزینه بالای درمان ودارویی معلولین کفایت نمی کند.
کرامت الله زندی قشقایی هدف از چنین مراکزی را بررسی وضعیت مراکز توانبخشی وبرقراری ارتباط بین مددجویان عنوان کرد وگفت:در تلاش هستیم با همکاری سازمان های مردم نهاد و دولتی با استفاده از اختیارات قانونی معاونت اجتماعی در راستای مرتفع کردن مشکلات این مراکز گام های موثری را برداریم.
انتهای پیام/غ

بازدید از مراکز توانبخشی یاسوج

 

برچسب ها: بهزیستی ، معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.