مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: حکم شعبه بدوی جریمه 5 میلیاردی قاچاقچی تانکر عراقی در شعبه تجدید نظر تایید شد.

 جریمه 5میلیاردی قاچاقچی تانکر عراقی تایید شدداریوش جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه   در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت: با اعتراض یک شرکت حمل و نقل به رای صادره از سوی شعبه تعزیرات حکومتی قصر شیرین پرونده در شعبه تجدید نظر سازمان تعزیرات حکومتی ارسال و جریمه 5 میلیاردی قاچاقچی تانکر عراقی در شعبه تجدید نظر تایید شد.

 داریوش جودکی افزود: بر اساس شکایت گمرک از یک شرکت حمل و نقل در شهرستان قصر شیرین به اتهام عدم خروج یک دستگاه کامیون عراقی از ایران پرونده در اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان مطرح شد و طبق قانون متهم علاوه بر ضبط کالا بابت فعل قاچاق به مبلغ 2 میلیارد و 678 میلیون و 839 هزار و 472 ریال و بابت بهای مال از دست رفته به مبلغ 2 میلیارد و 678 میلیون و 839 هزار و 472 ریال جمعا به مبلغ 5 میلیارد و 375 میلیون و 677 هزار و 944 ریال جزای نقدی محکوم مشد.

وی گفت: با اعتراض پرونده به شعبه تجدید نظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی ارسال و شعبه با مداقه در جمیع محتویات پرونده رای صادره را عینا تایید کرد.

 

انتهای  پیام/ز

رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.