مسئولان کاخ نشین مردم را به اصل نظام بدبین می‌کنند/نباید مرعوب سیاست‌های کثیف آمریکا شویمسخنگوی جبهه پیروان گفت: مردم وقتی ببینند که مسئولان دچار کاخ‌نشینی هستند، به کل موضوع انقلاب و نظام بدبین می‌شوند و بدیهی است که چنین کارگزارانی نمی‌توانند از حقوق محرومان دفاع کنند، چرا که درد آنهار ا نمی‌فهمند.

سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دیدگاه امام راحل درباره آمریکا و مذاکره با آنها اظهار کرد: منطق امام خمینی (ره) برپایه مبارزه با استکبار بوده و ایشان همواره متوجه حیله‌های این کشور بودند، لذا  برخورد حضرت امام خمینی (ره) با مواضع آمریکا تهاجمی بود ایشان همواره تاکید داشتند که با مسئولان آمریکا نمیتوان پای میز مداکره نشست.

وی افزود: امام خمینی (ره) معتقد بودند که نباید با آمریکا وارد مذاکره شد ، چرا که قول و فعل این کشور غیرقابل اطمینان است  و  نباید مرعوب سیاست‌های کثیف آمریکا شویم.

آمریکا شیطان بزرگ است

سجادی تصریح کرد: ایالات متحده ثابت کرد که اگر کشوری با او از در صلح درآید، در نهایت به تمامی پیمان‌ها خیانت می‌کند، لذا بنابر فرموده امام آمریکا شیطان بزرگ است و ما تنها باید از موضع قدرت در برابر مقامات این کشور برخورد کنیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: عده‌ای غرب‌زده تحلیل‌های امام را به درستی درنیافته‌اندو معتقدند که باید با کدخدا مذاکره کنیم، اما بهتر است به سرنوشت کشورهایی که با این کشور صلح کرده است توجه کند، چرا که همنشینی با ایالات متحده نتیجه‌ای جز نشستن بر خاک مذلت در پی ندارد.

وی ادامه داد: اعتماد و خوشبینی به آمریکا برای کشور مضرات زیادی به همراه دارد، چرا که ایالات متحده کدخایی اس که تنها تزویر و مکر در چنته دارد و محلی از اعراب برای کشور دیگر قائل نیست.

برخی مسئولان مقام را به چشم موقعیتی برای بهره گیری به نفع خود و اطرافیانشان می‌بنند

سجادی با اشاره به تأکید امام خمیمنی (ره) در نکوهش اشرافی‌گری و کاخ‌نشینی مسئولان، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از مسئولان پست و مقام خود را موقعیتی برای بهره‌گیری به نفع خود و اطرافیانشان تلقی می‌کنند، این در حالی است که آنها باید زندگی امام خمینی و مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار دهند..

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تأکید کرد: مردم وقتی ببینند که مسئولان دچار کاخ‌نشینی و دنیازدگی هستند، به کل موضوع انقلاب و نظام بدبین می‌شوند و بدیهی است که چنین کارگزارانی نمی‌توانند از حقوق محرومان دفاع کنند، چرا که درد آنهار ا نمی‌فهمند.

شایان ذکر است، با نزدیک شدن به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام مردم در پانزده خرداد ماه علیه ظلم و ستم رژیم پهلوی و همزمانی آن با بدعهدی و خروج ترامپ رئیس جمهور آمریکا از برجام، باشگاه خبرنگاران جوان بر آن شد تا با بازخوانی رهنمودها و فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی توسط مسئولان بار دیگر بحث مذاکره با آمریکا و اعتماد با آن را در سیره امام راحل دنبال کند.حضرت امام خمینی (ره) در این خصوص فرمودند: «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، آمریکا در مقابل مسلمین نمی‌تواند خودنمایی کند، ما یقین داریم اگر دقیقاً به وظیفه مان که مبارزه با آمریکای جنایتکار است ادامه دهیم، فرزندان مان شهد پیروزی را خواهند چشید، ما دنبال این نیستیم که آمریکا برای ما کار بکند، ما آمریکا را زیر پا می گذاریم، ما آن قدر صدمه که از آمریکا دیدیم از هیچ کس ندیدیم، آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستعضف جهان است، سلطه آمریکا تمام بدبختی های ملل مستضعف را به دنبال دارد، همه گرفتاری که ما داریم از دست آمریکا داریم،  همه مصیبت ما زیر سر آمریکا است و آمریکا شیطان بزرگ است»
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا
آخرین اخبار