با حضور مسئولین و خیرین مراسم جشن گلریزان برای آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد در دشتی برگزار شد.

جشن گلریزان ۷ زندانی جرائم غیر عمد در دشتی برگزار شد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،  امام جمعه خورموج صبح یکشنبه در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری جشن‌های گلریزان اظهار داشت: کمک به محرومین یکی از موضوعات مهم در دین مبین اسلام است.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح با تاکید بر کمک به هم نوعان در جامعه افزود: کمک به محرومین و مستضعفین آثار و خیرات زیادی در این دنیا و آخرت دارد.

عبدالله نادری فرماندار دشتی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات با بیان اینکه در آموزه های دینی ما کمک به هم نوعان بسیار سفارش شده است، اظهار داشت: همه ما نسبت به جامعه مسئولیت داریم و در جامعه دینی نباید افراد نسبت به یکدیگر بی تفاوت باشند.

وی افزود: جشن گلریزان فرصتی است تا مردم نوع دوست و خیر این شهرستان با مشارکت در آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد زمینه آزادی برای آنها فراهم کنند تا به آغوش گرم خانواده های خود بازگردند.

نادری بیان کرد: در ماه مبارک رمضان زندانیان جرائم غیر عمد چشم انتظار کمک های شما خیرین و نیکوکاران هستند و انتظار داریم همه عزیزان در این امر خیر مشارکت چشم گیر داشته باشند.

انتهای پیام/م

جشن گلریزان برای زندانیان جرائم غیر عمد در دشتی برگزار شد

برچسب ها: دادگاه ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.