- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از اجرای طرح همای رحمت در استان بوشهر خبر داد.

طرح همای رحمت در استان بوشهر اجرا شد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،  حسین درویشی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری امام علی (ع) و رحلت بیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره) اظهار داشت: رمضان فرصتی مغتنم برای تهذیب روح و اسبابی برای راه یافتن به عرش خداست.

وی اضافه کرد: فضل ماه مبارک رمضان با همه زیبایی‌هایش تنها به روزه گرفتن نیست، بلکه هدف از آن توجه به نداشته‌های همنوعان است، نیازمندانی که باید مورد توجه قرار گیرند و در داشته‌هایمان شریک شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر درباره طرح همای رحمت گفت: تامین امنیت غذایی و حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمندان یکی از برنامه‌های جمعیت هلال احمر و بخصوص حوزه داوطلبان است که امسال برای پانزدهمین سال متوالی اجرا می شود.

وی بیان کرد: خانواده‌هایی که در مناطق محروم روستایی و شهری بالاخص کودکان و زنان بی سرپرست و بدسرپرست، خانواده زندانیان، زنان سرپرست خانوار از قبل شناسایی شده‌اند، از بسته غذایی جمعیت هلال احمر بهره‌مند خواهند شد.

حسین درویشی خاطرنشان کرد: همچون سنوات گذشته حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بهره‌مندی از همت والا و دستان توانای خیرین و نیکوکاران در راستای دستگیری از محرومین و نیازمندان با رویکرد گستراندن سفره‌های مهربانی (آیین افطار) و توزیع بسته‌های غذایی بین اقشار محروم اقدام به فعالیت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: تاکنون ۶٢٧ بسته مواد غذایی شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارانی، رب گوجه، شکر، سویا قند وکنسرو به همراه سفره های مهربانی (طرح افطاری به نیازمندان) در سراسر استان بین افراد نیازمند توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این طرح علاوه بر ماه مبارک رمضان ،در طول سال اجرایی می شود افزود: هم استانی ها و مردم شریف استان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب اختصاصی کمک‌های خیرین استان بوشهر (۴۹۷۸۶۰۱۳۰۴) نزد بانک ملت و یا با شماره گیری کد #۵۱۵۱*۷۳۳* از طریق تلفن همراه در این طرح خدا پسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/م

اجرای طرح همای رحمت در استان بوشهر

برچسب ها: رمضان ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.