استاندارهرمزگان گفت:با افراد و مدیرانی که در ساخت پروژه‌های عمرانی تخلف و کوتاهی کنند برخورد قاطع می‌شود.

فریدون همتی استاندارهرمزگان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،در جلسه شورای فنی استان گفت:مدیرانی که در ساخت پروژه‌ها کوتاهی کنند به تخلفات اداری معرفی می‌شوند.
وی بااشاره به اهمیت ساخت مناسب پروژه‌های عمرانی افزود:با مدیران، پیمانکاران و ناظرانی که در ساخت و ساز‌های عمرانی کوتاهی و تخلف کنند برخورد جدی و قاطع می‌شود.
استاندار هرمزگان گفت: همه مسوولان باید در برابر هدر دادن هزینه‌ای بیت المال پاسخگو باشند و نسبت به نواقص کوچک هم حساس باشند.
استاندار هرمزگان افزود: در جلسه شورای فنی امروز سه دستور کار در بحث پروژه‌های استان صادر شد.
وی گفت:: در جلسه امروز مقرر شد از ۲۷ فرهنگسرا از ۴۲ فرهنگسرایی که ساخت آن‌ها از سال ۸۶ آغاز شده با تامین اعتبار تا هفته دولت به بهره برداری برسند.
استاندار هرمزگان افزود: وزرات فرهنگ و ارشاد هم مکلف است هزینه تکمیل تجهیزات داخلی این فرهنگ سرا‌ها را تامین کند.
فریدون همتی بازدید دو هفته یک بار از پروژه ها‌ی در حال ساخت در همه شهرستان ها‌ی استان و بررسی نقاط ضعف و قوت آن‌ها را از دیگر مصوبات جلسه امروز عنوان کرد.
وی گفت:همه پروژه‌ها باید در سه مرحله نظارت دقیق شود.
استاندار هرمزگان افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان نهاد‌های دولتی با هدف ارتقای سطح آموزش در حوزه عمرانی را از دیگر مصوبات جلسه امروز بود.
همتی هدف از تشکیل جلسه فنی استان را ارزیابی وضعیت پروژه‌های عمرانی، شناسایی نواقص و آسیب‌ها و ممانعت از تکرار اشتباهات عنوان کرد.
انتهای پیام/ر

 


برگزاری جلسه فنی استان هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.