مردم مومن، خداجوی و شب زنده دار کهگیلویه وبویراحمدی در نخستین شب قدر (نوزدهم رمضان) در مساجد، تکایا حسینیه ها و اماکن مقدس ندای الغوث الغوث سردادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ مردم مومن به ویژه جوانان و محبان اهل بیت(ع) در جای جای این استان برگزاری احیای شب قدر در کهگیلویه وبویراحمدسراسر شیعه با نیایش های شبانگاهی و سحرگاهی خود و در نخستین شب از لیالی قدر آیینه دلشان را از زنگارهای نفسانی و شیطانی صیقل دادند.
حسینیه ثارالله یاسوج دیشب شاهد حضور زنان و مردان خداجویی بود که با دل بریدن از لذت های دنیوی و نفسانی آمده بودند از درگاه خالق یکتا طلب آمرزش گناه و سعادت طلبی کنند.
بسیاری از مساجد، حسینیه ها و امام زاده ها در مناطق مختلف و حتی روستاهای کهگیلویه وبویراحمد شب گذشته صحنه عشق نوازی جوانان، پدران و مادرانی بود که باچشمان اشکبار خود فریاد مظلومیت خواهی مولایشان در شب ضربت خوردن آن حضرت را سردهند.
بر اساس این گزارش دیگر شهرها و مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد نیز شب گذشته حال و هوای معنوی داشتند و مردم تا پاسی از شب با حضور در حسینیه ها، مساجد و تکایا از فرصت های مغتم و فضیلت های شب قدر بهره بردند.
مجالس معنوی در شهرهای مختلف کهگیلویه وبویراحمد با خواندن دعای جوشن کبیر، برپایی نماز، قرآن بر سر گرفتن، مداحی و سوگواری به مناسبت ضربت خوردن امام علی (ع) همراه بود. 

انتهای پیام/غ

شب قدر در یاسوج

برچسب ها: ماه رمضان ، شب قدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.