گوشه‌ای از زندگی نامه شهیدمجید برزگر یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.
شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.
شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهیدمجید برزگر یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید:
شهیدمجید برزگر تکان تپه در سال 1338 در خانواده اي مومن و متدين و در عين حال مستضعف مجيد برزگر به دنيا آمد و در سال 1357 در نهايت فقر و تنگدستي مدرک ديپلم را اخذ کرد از سال 1358 تا 1361 به عنوان فرمانده عمليات تکاب در مبارزه با ضد انقلاب داخلي نقش ويژه اي داشت در سال 1363 به استخدام آموزش و پرورش درآمد ولي همواره در عمليات ها حضور داشت تا اينکه سرانجام در تاريخ بيستم دي ماه 1365 در منطقه شلمچه به لقاء الله پيوست .

فرازی از وصيت نامه شهیدمجید برزگر

قال الحيوه الدنيا الا لعب و لهو و للدار الاخره خير للذين يتقون افلا تعقلون دنيا جز بازيچه کودکان و هوسران بي خردان هيچ نيست و همانا سراي ديگر اهل تقوا را از سراي دنيا بسيار نيکوتر است و مگر انديشه نمي کنيد. با سلام و درود بر شهداي گلگون کفن سرزمين مقدس ايران و سلام بر تمامي شيرمردان تاريخ اسلام بلاخص رزمندگان کفر ستيز اسلام. سلام عليکم: ضمن سلام به خدمت پدر و مادر عزيز: پدر و مادر مهربان من بر تمامي زحمات و رنج هاي که در بزرگ شدن و تربيت کردن من کشيديد ارج نهاد و از شما قدرداني مي کنم و خداوند بر شما جز پاداش نيکو دهد. اما من براي شما يک فرزند خوب شايد نبوده و براي شما اذيت و ناراحتتان کردم اما حق پدر و مادر در مقابل اذيت و نافرماني پسر جز عفو و بخشش چيزي نخواهد بود و من نيز از پدر و مادر عزيزم طلب مغفرت نموده و از شما مي خواهم که مرا مورد عفو و بخشش قرار دهيد تا اينکه خداوند از من راضي باشد و من نيز عاق والدين نباشم انشاءا... به خدمت بادرا ن عزيز سلام عليکم: برادر محسن و منصور اميدوارم که مرا با آنکه براي شما برادر خوب نبوده و شماها را اذيت و ناراحت کردم امام از شما برادران عزيزم طلب عفو مي نمايم و اينکه مرا مورد رضايت خود قرار داده و از من راضي باشيد ، انشالله

انتهای پیام/

بیوگرافی شهیدمجید برزگر

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار