سنندجی با اشاره به اختصاص ۲ هزار دستگاه اتوبوس برای مراسم ارتحال امام خمینی، از انتقال ۱۴۰ هزار نفر به حرم امام(ره) خبر داد.

تاکنون 140 هزار نفر با اتوبوس به حرم امام(ره) منتقل شده اندپیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: با تمهیدات از پیش اندیشیده شده، 2 هزار دستگاه اتوبوس را برای جابجایی مردم آماده کرده‌ایم؛ از ساعت 13 امروز از همه پایانه ها، پایگاههای بسیج و مدارس سرویس رسانی شروع شده و هنوز هم در حال انتقال زائرین از داخل تهران به مرقد امام خمینی(ره) هستیم.

وی افزود: افرادی که می خواهند جهت عزیمت به حرم امام راحل از سرویسهای رایگان اتوبوس استفاده کنند، باید به پایانه های میدان تجریش و یا میدان راه آهن مراجعه کنند.

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تصریح کرد: پس از رسیدن زائرین به مقصد، اتوبوسهای دربستی در پارکینگ شماره 6 و سرویسهای عمومی هم در پارکینگ شماره 10 مستقر می شوند تا بعد از پایان مراسم هم از همین پایانه ها و پارکینگ ها برای سرویس برگشت سرویس دهی شود.

وی افزود: همه 2 هزار اتوبوس تدارک دیده شده، به کارگیری شدند و بخشی از آنها دو هم بار تردد کردند که با این حساب پیش بینی می کنیم که در پایان مراسم 3500 سرویس دهی انجام شود.

سنندجی در پایان خاطرنشان کرد: تا این لحظه 140 هزار نفر از طریق اتوبوسرانی به مرقد مطهر امام(ره) منتقل شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار