رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در روز قدس میهمان راهپیمایی روزه‌داران تبریزی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین تقی‌زاده رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۰/۳۰ صبح از محلات، مساجد و پایگاه‌ها به سمت سه راهی مصلی اعظم امام خمینی (ره) شروع خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه راهپیمایی منتهی به اقامه نماز جمعه خواهد بود، از این‌رو سخنرانی ویژه و قطعنامه راهپیمایی در سه راهی مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز خواهد بود و از همه همشهریان درخواست حضور پررنگ در زمان تعیین شده به صورت منسجم را داریم تا بتوان این حضور گسترده را از طریق رسانه‌ها به رخ دنیا کشید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: سخنران ویژه روز قدس حجت‌الاسلام والمسیمن ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تصمیم نابخرادانه و نسنجیده رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس یک دهن‌کجی و اهانت به مقدسات مسلمانان عالم است، افزود: در کنار این اقدام وقیحانه، تشدید کشتار مردم مظلوم فلسطین و افزایش ظلم علیه این مردم بی‌پناه توسط رژیم غاصب صهیونیستی منجر به حضور بیش از پیش مردم مسلمان در راهپیمایی روز قدس خواهد شد تا وحدت مسلمین نشان داد.

تقی‌زاده با بیان اینکه اخیراً موضوع بازگشت به سرزمین‌های اصلی از طرف جوانان انقلابی فلسطین مطرح شده است و روحیه جبهه مقاومت در حال تقویت است، تصریح کرد: امسال حضور در راهپیمایی روز قدس در ایران و سراسر جهان اهمیت خاصی دارد و باید از سال‌های قبل باشکوه‌تر برپا شود تا علاوه بر لبیک گفتن به فرمان امام راحل (ره) و حمایت قاطعانه از جبهه مقاومت، بتوان مشت محکمی بر دهان آمریکا و رژیم صهیونیستی زد.

وی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس به آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی نشان خواهد داد که آن‌ها رو به اضمحلال هسباشتند و جبهه مقاومت پیروز خواهد بود. 

 

انتهای پیام/ش

برگزاری راهپیمایی روز قدس  باشکوهتر از سال های قبل

برچسب ها: قدس ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.