رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر گفت: باید از روز قدس به عنوان فرصتی استثنایی برای پیوند وحدت جهان اسلام استفاده کنیم و پیام مظلومیت و آزادیخواه مردم فلسطین و غزه را به گوش جهانیان برسانیم.

روز قدس فرصتی استثنایی برای پیوند وحدت جهان اسلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت‌الاسلام مهدی بیات،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال جانسوز امام خمینی(ره) اظهار داشت: روز قدس روز دفاع از مظلومان جهان در برابر ظالمان است و این وظیفه هر مسلمانی است.

وی افزود: شاید دلیل اینکه حضرت امام(ره) جمعه آخر ماه رمضان را برای این امر انتخاب کردند آن باشد که پس از اتمام لیالی قدر و بخشوده شدن گناهان این جهادی باشد در برابر ظالمان، برائت از مشرکین زمان و امسال باتوجه به انتقال سفارت آمریکا به قدس این مسئله از حساسیت بیشتری برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه باید از تمام توان و ظرفیت‌ها برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز قدس بهره‌گیری کنیم، افزود: باید از این مراسم به عنوان فرصتی استثنایی برای پیوند وحدت جهان اسلام استفاده کنیم و پیام مظلومیت و آزادیخواه مردم فلسطین و غزه را به گوش جهانیان برسانیم.

وی ابراز داشت: مراسم راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور روز جمعه 18 خرداد 97 از ساعت 11:30 صبح در میدان شهید جوکار(زندیه) شروع و تا محل برگزاری نماز جمعه (انبار غله) واقع در خیابان شهید وفایی‌زاده (بروجرد) تا پایان نماز جمعه خاتمه می‌یابد.

کتابی افزود: در بخش‌های تابعه بخشداران نیز اقدام به برگزاری ستاد فرعی مراسم در شهرهای جوکار، سامن، ازندریان، زنگنه و اسلامشهر آق‌گل و روستاهای علی‌آباد دمق، حسین‌آباد ناظم، آورزمان، انوچ، پیروز و جوزان برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس می‌کنند.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی امنیت و امور ترافیکی مراسم را از ساعت 10:00 صبح روز جمعه در خیابان شهدا و خیابان شهید وفایی زاده (بروجرد) برگزار می‌کند.

انتهای پیام/خ

 پیوند وحدت جهان اسلام در روز قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.