مردم بصیر و زمان شناس قم هم صدا و متحد با دیگر نقاط ایران اسلامی انزجار خود از رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان رساندند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم ؛هم زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، خروش مرگ بر اسرائیل مردم ولایتمدار و با بصیرت شهر مقدس قم هم نوا با سراسر ایران اسلامی با "شعار روز جهانی قدس، پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی صهیونیستی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت"طنین انداز شد.

خروش مردم خاستگاه انقلاب علیه رژیم کودک کش+تصاویر


مردم روزه دار قم امروز در گرمای 43 درجه در سی و نهمین راهپیمایی روز قدس ،صحنه هایی از حماسه را خلق کردند،همه آمدند، کودک ، پیر و جوان ،مرد و زن تا بگویند مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین تنها نیستند و ثابت کردند مسئله اول جهان اسلام  مسئله فلسطین  است و نقشه های شوم دشمنان برای پاک کردن این مسئله حیاتی از ذهن آزادگان جهان نقش بر آب است.

خروش مردم خاستگاه انقلاب علیه رژیم کودک کش+تصاویر

از آغازین لحظه شروع راهپیمایی مردم قم مسیر میدان آستانه تا مصلی قدس را پیاده طی کردند و  با مشت های گره کرده و سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل اقدامات وحشیانه ی رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند، و با اعلام وحدت خود انزجار خود  از اسرائیل را به گوش جهانیان رساند.


علما، فضلا و مراجع معظم تقلید ،حضرات آیات ،مکارم شیرازی، نوری همدانی، علوی گرگانی، سبحانی، جوادی آملی نیز به میان مردم آمدند و با حضور خود در این راهپیمایی عظیم، اقدامات غیر انسانی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

خروش مردم خاستگاه انقلاب علیه رژیم کودک کش+تصاویر

خروش مردم خاستگاه انقلاب علیه رژیم کودک کش+تصاویر


همچنین راهپیمایی ضد اسرائیلی امروز در دیگر بخش های استان،کهک،قنوات،خلجستان،جعفریه و سلفچگان پرشور برگزار شد.

انتهای پیام/ش

برگزاری راهپیمایی ضد اسرائیلی در قم

برچسب ها: رمضان 97 ، قدس 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار