ثبت نام در بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به مرز ۶۴ هزار نفر رسید.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در حالی که کمتر از ۵ ماه به آغاز مرحله نهایی جشنواره بیست و سوم قرآن و عترت وزارت بهداشت، زمان باقی مانده است، دبیرخانه مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از ثبت نام قریب به 64 هزار نفر از دانشگاهیان در این رویداد بزرگ قرآنی خبر داد که این رقم یکی از بی‌سابقه‌ترین آمار به لحاظ تعداد ثبت‌نام کننده ها تا کنون بوده است. در حال حاضر تعداد ۶۳ هزار و ۸۲۳ نفر از دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی از سراسر کشور اعم از اساتید، کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان، ثبت نام خود را برای حضور در بخش‌های مختلف جشنواره قطعی کرده‌اند و پیش بینی می‌شود که این رقم در روزهای آینده افزایش یابد.

بر اساس آمار ارائه شده توسط این دبیرخانه، تاکنون ۲۴ هزار و ۲۷۷ نفر از دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در رشته‌های مختلف جشنواره ثبت نام کرده‌اند. همچنین حدود ۴ درصد از کل ثبت نام کنندگان معادل یک‌هزار و ۹۲۸ نفر را اساتید دانشگاه‌ها تشکیل می‌دهند. همچنین ۳۷ هزار و ۶۱۷ نفر از کارمندان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، در جشنواره بیست و سوم قرآن و عترت وزارت بهداشت ثبت نام کرده‌اند که این رقم نیز در جای خود بی‌نظیر و بی‌سابقه بوده است.

همچنین بنابر اعلام این دبیرخانه، مهلت ارسال آثار مرتبط با رشته‌های غیرحضوری بخش آوایی شامل رشته‌های ترجمه خوانی، اذان، دعا و مناجات خوانی، همخوانی، تواشیح، آیین سخنوری حداکثر تا ۱۵ تیرماه سال جاری و سایر رشته‌های غیر حضوری مرتبط با بخش‌های ادبی، پژوهشی، فناوری و هنری حداکثر تا اول مرداد ماه سال جاری است. همچنین جمع آوری آثار بخش‌های غیرحضوری بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز، تا اواخر تیرماه امسال اعلام شده است.

گفتنی است بیست‌وسومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی در ۹ رشته احادیث اهل البیت، مفاهیم نهج البلاغه، مفاهیم صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآن کریم، ترجمه و تفسیر قرآن کریم، پرسمان قرآنی، سبک زندگی قرآنی، سیره معصومین اهل بیت(ع)، احکام و همچنین حفظ سوره واقعه برگزار شده و مرحله نهایی این جشنواره اواسط آبان ماه امسال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در زیباکنار برپا می‌شود.
 
انتهای پیام/
 

برگزاری  بیست‌وسومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.