تیم‌های ملی جودو کشورمان به منظور آمادگی برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا فردا یکشنبه راهی کمپ تمرینی ژاپن می‌شود.

تیم ملی جودو کشورمان فردا راهی کمپ تمرینی ژاپن می‌شودبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌ ملی جودو مردان و بانوان کشورمان به منظور آمادگی برای حضور در بازی‌ها آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی فردا یکشنبه ۲۰ خرداد ماه راهی کمپ تمرینی ژاپن می‌شود.

تیم ملی جودو بانوان با ترکیب دنیا آقایی، فاطمه برمکی به هدایت نلیا و تیم ملی جودو مردان متشکل از علیرضا خجسته، جواد محجوب، سعید ملایی و وحید نوری به هدایت منصوری برای اولین بار راهی این کمپ تمرینی می‌شود.

محمد محمدی بریمانلو به دلیل آسیب دیدگی در ناحیه پای خود از همراهی با تیم ملی در این کمپ باز ماند و تمرینات خود را زیر نظر مربیان و کادر پزشکی ادامه می‌دهد تا روند درمانی او به پایان برسد.


محمد منصوری سرمربی تیم ملی جودو مردان در این مورد به خبرنگار ما گفت: به منظور افزایش آمادگی بیشتر ملی پوشان با تصمیم کادر فنی و مسئولان فدراسیون قرار شد که هر دو گروه مردان و بانوان به مدت یک هفته در این کمپ حضور داشته باشند تا با سایر تیم‌های قدرتمندی که در این مدرسه حضور دارند به تمرین بپردازند.

او ادامه داد: باتوجه به اینکه بازی های آسیایی در پیش است بیشتر کشورهای این قاره دراین کمپ حاضر می شوند و این بهترین فرصت برای ما است که هم حریفان تیم ملی را آنالیز و هم شناخت بهتری از عملکرد بازیکنان پیدا کنیم و در فرصت باقی مانده تا بازی ها به برطرف کردن نقاط ضعف ملی پوشان بپردازیم.

سرمربی تیم ملی در مورد آسیب دیدگی بریمانلو گفت: مصدومیت این بازیکن جدی نیست و قرار شد او در تهران به درمان و فیزیو تراپی بپردازد تا برای بازی های آسیایی مشکلی ازبابت مصدومیت نداشته باشد.

 

انتهای پیام/


اعزام جودوکاران به کمپ تمرینی ژاپن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار