رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: با تغییر کاربری‌های غیر قانونی اراضی کشاورزی برخورد قاطع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید هدایت‌اله موسوی، رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک بیان داشت: هر گونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوزات قانونی خلاف قانون است و چیزی به نام مجوز احداث باغ ویلا در اندیمشک نخواهیم داشت و قانون ملاک عمل بوده و همه باید از قانون طبعیت کنند.

وی افزود: تمام واگذاری‌ها و تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی باید طبق قانون انجام و قانون ملاک عمل باشد با متخلفان برخورد جدی و قانونی می‌شود.

موسوی بیان داشت: از شهروندان عزیز تقاضا می شود به برخی سود جویی های صورت گرفته در ارتباط با واگذاری باغ ویلا بی توجه باشند و در صورت مشاهده هر گونه اقدام و اطلاعیه مرتبط با این مقوله، آن را در اختیار مراجع ذی صلاح بگذارند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک تصریح کرد: با متخلفان و افراد سودجو برخورد جدی و قانونی می‌شود از شهروندان خواست با توجه به اینکه هیچ گونه مجوزی برای احداث باغ ویلا در شهرستان صادر نشده و هر گونه خرید و فروش و واگذاری باغ ویلا توسط افراد حقیقی و حقوقی ممنوع و غیر قانونی به حساب آمده از انجام معاملات خودداری کنند.

موسوی گفت: معامله و انتقال باغ ویلا خلاف قانون بوده و تغییر کاربری اراضی کشوری به باغ ویلا در اندیمشک صادر نمی‌شود و در صورت مشاهده تغییر کاربری غیر مجاز برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/م

برخورد قاطع با تغییر کاربری های غیرمجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار