معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: دشمنان بعد از آن که در جنگ سخت نتوانستند به اهداف خود دست یابند با تحریم و فشار اقتصادی سعی در به زانو درآوردن نظام اسلامی را دارند.

دشمنان با تحریم و فشار اقتصادی سعی در به زانو درآوردن نظام اسلامی را دارندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، قربان میرزایی با بیان اینکه سیاست های اقتصاد مقاومتی سنگ بنای توسعه کشور است افزود : در چنین شرایطی وظیفه همگان تلاش برای پویایی و توسعه اقتصاد کشور با نگاه به درون و ظرفیت های داخلی است.

وی با تاکید بر نقش همراهی بانک ها در حمایت از تولید و کارآفرینان عنوان کرد: باید منابع و تسهیلات تکلیفی از قبیل رونق تولید و کمک های فنی اعتباری در سریع ترین زمان ممکن و از طریق مجاری قانونی به واجدان شرایط پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: به منظور جذب بیشتر منابع، انتظار می رود دفتر جذب استانداری، کارشناسی را برای پیگیری میدانی این موضوع تعیین کند.

وی خواستار پیگیری جدی برای ارتقا سهم استان در بودجه های ملی و استانی متناسب با وسعت و جمعیت استان و همچنین زائر پذیری این خطه شد.


انتهای پیام//ح.ص
 


سیاست های اقتصاد مقاومتی سنگ بنای توسعه کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.