یکی از استارت‌آپ‌ها سامانه‌ هوشمندی را طراحی کرده است که به کمک آن می‌توانید بنزین خودروی خود را تأمین کنید.

با خدمت جدید استارت‌آپ‌ها دیگر در صف‌های شلوغ پمپ بنزین نمانیدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده از سوی این شرکت‌ها و همچنین خدماتی که استارت‌آپ‌ها ارائه می‌دهند، بپردازند.

برای همه ما پیش آمده است که در خیابان مانده‌ایم و بنزین اتومبیلمان تمام شده است در این صورت راهی نداریم جز اینکه ظرفی در دست بگیریم و در کنار خیابان از دیگر اتومبیل‌ها تقاضای بنزین کنیم؛ یکی از استارت‌آپ‌ها این مشکل را برطرف کرده است.

به کمک این استارت‌آپ و سامانه هوشمندی که طراحی شده است دیگر نیازی نیست ساعت‌ها در صف‌های طولانی پمپ بنزین وقت خود را سپری کنید تا چند لیتر بنزین به خودرویتان بزنید.

 دسترسی سریع به بنزین به کمک استارت‌آپ‌ها

این استارت‌آپ با سرعت بنزین  مورد نیاز خودروی شما را تامین می‌کند و به کمک پیک‌های موتوری حجم بنزین مورد نظر شما را به دستتان می‌رساند.

به گفته سازندگان این استارت‌آپ بسیاری از افراد اعتراض می‌کنند که بنزین رساندن با موتور کاری خطرناک است اما این استارت‌آپ تمامی مراحل رساندن بنزین را به کمک کارشناسان بررسی کرده است و بر اساس این بررسی‌ها هر یک از موتورسواران تنها یک حجم مخصوص را می‌توانند به خودروها برسانند.

این سامانه هوشمند از ساعت 9 صبح تا 10 شب به صورت آزمایشی در برخی از مناطق تهران فعالیت می‌کند و پس از گذشت مرحله آزمایشی در تمام شهر عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار