سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: 38 ميليون و 800هزار نفر تا كنون حدود 3هزار و 200ميليارد تومان سود سهام عدالت دريافت كرده اند.

بيش از 38 ميليون و 800هزار نفر تا كنون سود سهام عدالت دريافت كرده اندبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی از 20 فروردين ماه سال 96 تا به امروز اين امكان در سامانه سهام عدالت فراهم گرديده است كه مشمولان با ورود به اين سامانه و درج شماره شبای حساب بانكیخود از سود سال مالی 95 شركتهای سرمايه پذير برخوردار شوند.

بر اين اساس در اين مدت بيش از 42ميليون نفر از مشمولان به سامانه سهام عدالت مراجعه و خدمت دريافت نموده اند كه در اين ميان حدود 38ميليون و 800 هزار نفر تا كنون سود سهام عدالت خود را به طور كامل دريافت كرده اند و سود اختصاص يافته به اين دسته از مشمولان مبلغ حدود 3هزار و 200ميليارد تومان بوده است.

اين در حالی است كه همه مشمولانی كه تا ششم ارديبهشت ماه سالجاری اقدام به ثبت شماره شبای خود در سامانه سهام عدالت كرده اند سود خود را به صورت كامل دريافت و تسويه حساب نموده اند و بقيه مشمولانی كه از اين تاريخ و تا پايان خرداد ماه 97 شماره شبای حساب بانكی خود را در اين سامانه ثبت كرده و يا خواهند كرد نيز از نيمه اول تيرماه امسال سود سهام عدالت خود را دريافت خواهند كرد.

همچنين لازم به ذكر است كه تا كنون حدود 39 ميليون و 400 هزار نفر شماره شبای بانكی خود را به اين سامانه وارد كرده‌اند.

گفتنی است همانگونه كه سازمان خصوصی سازی قبلا اعلام كرده بود از هفته نخست تيرماه نيز از سوی اين سازمان شرايط و جزئيات نحوه انتقال سهام متوفيان سهام عدالت به وراث قانونی و چگونگی ثبت شماره شبای آنان به منظور برخورداری از سود اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی رحمتی
۱۶:۳۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
با سلام
قشر گارگری که تا کنون اصلا سهام عدالت دریافت نکرده تکلیفش چه میشود؟ آیا مجددا ثبت نام میکنند؟ کی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
کو؟ کو؟ ظاهرا تو سایت نوشتن که برج 10 96 پرداخت شده ولی کجاست ! توی حساب ما نیومده الان ماههاست که شماره حساب دارن تایید میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
یعنی می خوان سود سال مالی ۹۶ رو مخوان بدن؟ مبلغش چقده؟
آخرین اخبار