بخشدار ویژه خارگ گفت: هدف اول دولت در جزیره خارگ حل مشکلات دیرینه این اهالی شریف و مقاوم است.

مشکلات دیرینه اهالی خارگ رفع می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمود رضایی  اظهار کرد: یکی از مسائل و مشکلاتی که در سال‌های اخیر اهالی جزیره خارگ با آن دست و پنجه نرم می‌کردند بحث اعزام بیماران از جزیره به سمت بوشهر بود که استاندار و فرماندار بوشهر ورود ویژه‌ای در این موضوع مهم داشتند.

وی افزود: شاهد همکاری خیلی خوبی بین شرکت نفت فلات قاره، تامین اجتماعی جزیره خارگ، اداره بندر و دریانوردی خارگ و مدیرت عملیات عمومی در بحث اعزام بیماران از جزیره خارگ هستیم که این هم افزایی باعث شده بسیاری از مشکلات این حوزه را حل کرده است.

نماینده عالی دولت در جزیره خارگ تصریح کرد: در سه ماهه اول سال جاری ۱۰ اعزام بیمار داشته‌ایم که دو اعزام توسط بالگرد شرکت فلات قاره خارگ، هفت اعزام توسط بالگرد اورژانس استان بوشهر و یک اعزام توسط شناور ناجی اداره بندر و دریانوردی خارگ صورت گرفته است.

رضایی یادآور شد: هدف اول دولت در جزیره خارگ حل مشکلات دیرینه این اهالی شریف و مقاوم است که تا حدودی بسیاری این مشکلات در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه درمان مرتفع شده است.

وی ادامه داد: این پایان کار دولت در خارگ مقاوم نیست و امیدواریم روز به روز به ایده ال مدنظر اهالی خارگ در تمامی حوزه‌ها دست یابیم که این خواست تمام خدمت‌گزاران در دولت است.

انتهای پیام/م

 

بهبود وضعیت درمان در جزیره خارگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.