اجرای بیش از یازده هزار متر مربع عملیات لکه گیری در راه‌های روستایی آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از اجرای بیش از یازده هزار و پانصد متر مربع عملیات لکه گیری در راه‌های روستایی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛آیین تودیع و معارفه مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلماس با حضور مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و مسئولان شهرستانی برگزار شد.
در این آیین از تلاش‌های علیرضا اشرف زاده تقدیر و بهنام اصغری به عنوان مدیر جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلماس، منصوب شد.
عبدالحسین علی اکبری  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در این مراسم گفت: در طول سال ۹۶ نزدیک به یازده هزار و پانصد متر مربع عملیات لکه گیری آسفالت راه‌های روستایی انجام گرفته است که در این بین شهرستان‌های ارومیه و میاندوآب هر کدام با حدود دو هزار مترمربع عملیات لکه گیری در محور‌های روستایی بیشترین سهم را دارا بودند.
وی یادآور شد: برای اجرای این میزان عملیات ۶۸ هزار و ۱۸۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و ۱۶۵ هزار و ۸۱۸ میلیون ریال نیز از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.
اصغری فرماندار سلماس نیز با تاکید بر اجرای روکش راه‌های محور روستایی، ایمن سازی محور راه منطقه لکستان، بهسازی و ایمن سازی محور‌های روستایی بخش‌های مرکزی وکوهسار، خواستار تخصیص اعتبار برای اجرای این طرح‌ها شد.

انتهای پیام/م

آیین معارفه مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلماس برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.