کشف بیش از 600 قطعه ماهی در شهرستان کوثر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر 614 قطعه ماهی را از دو صیاد متخلف کشف و ضبط کردند.

مهدی کسائی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با گشت و کنترل در ساعات پایانی روز در منطقه شکار ممنوع دربند مشکول و مناطق آزاد واقع در بخش فیروز شهرستان کوثر موفق شدند 2 نفر را که بر خلاف قوانین و مقررات سازمان حفاظت محیط زیست اقدام به صید غیر مجاز در رودخانه خلفه چای می نمودند را دستگیر نمایند.

وی افزود: از متخلفان 614 قطعه ماهی از نوع سیاه ماهی، ماهی سرمخروطی و زردپر، 2 عدد دام و 3 لنسر ماهیگیری به همراه سایر ابزار و آلات صید کشف و ضبط شد و متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

کسائی تصریح کرد: در رودخانه خلفه چای تعداد 10 گونه ماهی از دو خانواده کپور ماهیان با نه گونه و خانواده سگ ماهیان جویباری  با یک گونه حضور دارند که مسیر رودخانه خلفه چای به رودخانه قزل اوزن در جنوب غربی استان اردبیل و شهرستان کوثر منتهی می شود.

انتهای پیام/ح

دستگیری 2 صیاد غیرمجاز در کوثر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.