آیت الله سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در جلسه شورای اداری استان گفت: باتوجه به رسیدن گاز به استان و مرکز استان، نیاز به احداث چندین پتروشیمی برای فرآورده‌های گازی داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ستاد اطلاع رسانی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم باید در تمام دستگاه‌های دولتی این استان تشکیل شود.

وی با اشاره به ضرورت ارتباط دستگاه‌های اجرایی با مردم گفت: دستگاه‌های اجرایی باید با شفاف سازی مطالبات مردم را پیگیری کنند و واقعیت‌ها را به مردم انتقال دهند.

محبی استاندار سیستان وبلوچستان نیز در این جلسه با بیان اینکه استان از طرف دولت مشکل تخصیص اعتبار ندارد، گفت: بخش خصوصی کمتر در این استان سرمایه گذاری دارد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های دولتی باید مشوق‌های لازم برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در سیستان و بلوچستان را فراهم کنند گفت:باید طرح‌هایی به عنوان پایلوت در این استان انجام شود تا سرمایه گذاران بخش خصوصی رقبت سرمایه گذاری را پیدا کنند.

مدیرعامل توزیع برق سیستان و بلوچستان هم در جلسه شورای اداری با اشاره به افزایش ۳۱ درصدی مشترکین شرکت برق از سال ۹۰ تا ۹۶ گفت: میانگین مصرف برق در ساعات پیک مصرف در سال گذشته هزار و ۴۷۰ مگابایت بود که امسال دو روز پیش از این میزان رد شده و به هزار و ۴۹۰ مگابایت رسیده است و لازم است تا صرفه جویی شود

رخشانی مهر افزود: در صورت تداوم این روند اداره برق مجبور به اعمال خاموشی در استان خواهد شد.

انتهای پیام/گ

جلسه شورای اداری سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار