استاندار کرمانشاه امروز در دیدار با سفرای کشورهای سوئد و نروژ در استانداری کرمانشاه به مراحل اسکان اضطراری و اسکان موقت مناطق زلزله زده پرداخت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بازوند استاندار کرمانشاه گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان شهریور امسال 67 هزار واحد مسکونی شامل 12 هزار واحد مسکونی احداثی و 55 هزار واحد تعمیری تکمیل و به زلزله زدگان استان تحویل داده خواهد شد.

وی گفت: مراحل اسکان اضطراری و اسکان موقت به مناطق زلزله زده به پایان رسیده است و هم اکنون 94 هزار واحد مسکونی در این مناطق در دست تعمیر و احداث است.

بازوند افزود: دولت پنج هزار و 325 میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات و کمک های بلاعوض بین آسیب دیدگان مناطق زلزله زده توزیع می کند.
وی گفت: اکنون بیش از 11 هزار نفر نیروی عملیاتی به منظور بازسازی مناطق زلزله زده در این مناطق مشغول به فعالیت هستند.
بازوند در بخش دیگری از سخنان خود کرمانشاه را استانی ثروتمند توصیف کرد و گفت: فرش قرمز به منظور استقبال از سرمایه گذاران اروپایی در استان پهن است.
بازوند افزود: کرمانشاه استانی دارای فرهنگ غنی است که به عنوان مرکزیت غرب کشور به استان های همجوار خدمات دهی می کند.
وی با اشاره به ظرفیت های کرمانشاه برای سرمایه گذاری گفت: جاذبه های گردشگری در این استان قابل رقابت با بسیاری از جاذبه های گردشگری اروپا است.
وی تصریح کرد: فرش قرمز را برای تمام سرمایه گذاران اروپایی که قصد سرمایه گذاری در این استان داشته بانشد، پهن خواهیم کرد و به طور قطع حافظ منافع آنان در ایران خواهیم بود.
استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود خطاب به سفیران سوئد و نروژ گفت: در صورتی که سوئد و نروژ در رابطه با بیمارستان در مناطق زلزله زده قصد کمک داشته باشند از آن ها استقبال خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تا پایان شهریور امسال 67 هزار واحد مسکونی به زلزله زدگان تحویل داده میشود

 

 

 

برچسب ها: اخباراقتصادی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.