معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف راهداری و ایمنی جاده‌ها شامل آسفالت نقاط پرحادثه، سرویس دهی مناسب، لکه گیری، خط کشی و نصب علائم ایمنی در دست اجرا است .

اجرای دو هزار طرح در بخش‌های مختلف راهداری و ایمنی جاده‌های کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حیدر مطاعی در حاشیه بازدید از جاده‌های شهرستان جغتای واقع در غرب خراسان رضوی در جمع خبرنگاران افزود: این سازمان ترمیم و حفاظت 80 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی را در کشور بر عهده دارد.

وی گفت: برطرف کردن نقاط حادثه خیز و توجه به ایمنی راه‌ها از اولویت‌های فعالیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: نگهداری راه‌ها در کشور سالانه نیازمند 100 هزار میلیارد ریال اعتبار است که هر سال حدود 30 در صد آن جذب می‌شود و با توجه به کمبود اعتبارات، مقدار جذب شده برای طرح‌های اولویتدار صرف می‌شود.

محمد علی آبادی فرماندار جغتای نیز گفت : در مدت فعالیت دولت یازدهم 170 میلیارد ریال برای اجرای طرح تکمیل پل‌های روگذر، ساخت، تعریض و آسفالت جاده در بخش راه و راه آهن این شهرستان هزینه شد.

وی افزود: با توجه به حادثه خیزی جاده جغتای - برغمد عملیات اجرایی تعریض و آسفالت این جاده به طول 30 کیلومتر در حال انجام است.

انتهای پیام //ف. م
 

 

بازدید معاون سازمان راهداری از جاده های جغتای

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.