مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان از راه اندازی اپلیکیشین خدماتی اين سازمان به منظور تسریع و تسهیل خدمت رسانی به شهروندان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل ازاداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سيد رضا جعفريان با اعلام اين خبر گفت: اپلیکیشن خدماتي سازمان آرامستان ها ويژه تلفن هاي همراه است كه خدماتي از جمله جستجوي نام متوفي همراه با عكس و زندگينامه، مسيريابي قبور در نقشه، ثبت سفارش خدمات مجالس، درخواست مداح و قاري و تاریخچه سازمان آرامستان ها در آن پیش بینی شده است.   

وي با بيان اين كه شهروندان می توانند از طريق اپليكيشن خدماتي با جستجوی نام فرد مدفون در آرامستان از محل دفن آگاهی یابند و به وسیله امکانات نشان دهی به محل مورد نظر هدایت شوند، تصريح كرد: در این نرم افزار لیست مشاهیر مدفون در آرامستان و محل دفن آنها نيز منظور شده است و زندگینامه مشاهیر نیز در قالب این اپلیکیشن اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با بيان اين كه نرم افزار خدماتي سازمان آرامستان‌های شهرداری در آينده نيز به روز می شود و آنچه نیاز کاربران است در آن لحاظ می شود، ادامه داد:  شهروندان می‌توانند پیشنهادهای خود را از طریق شماره پیامکی ۳۰۰۰۵۳۲۹۹۹ اعلام کنند و یا با شماره ۳۵۷۲۳۰۳۰ تماس بگیرند.

گفتني است؛ شهروندان می توانند جهت استفاده از اپلیکیشن آرامستان باغ رضوان به سایت

www. Isfahan.ir/ aramestan يا  كافه بازار مراجعه و اين نرم افزار را دانلود و استفاده كنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار