فرماندار تربت جام گفت : دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است و مدیران اجرایی با تلاش مضاعف خدمت بدون منت به مردم ارائه دهند و با ایجاد نشاط و امید مردم را امیدوارکنند و جلوی جنبه‌های روانی را بگیرند.

مدیران اجرایی روحیه نشاط و امید را در مردم افزایش دهندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مرتضی حمیدی در جلسه شورای اداری شهرستان تربت جام گفت : مدیران اجرایی در اجرای پروژه‌ها ی عمرانی نظارت دقیق اعمال کنند تا اعتبارات به خوبی جذب ودر جای خودش هزینه شود.

وی افزود: مدیران اجرایی نسبت به ایجاد میز خدمت برای پاسخگویی به مراجعین در محل اداره اولویت ایجاد کنند واگر دستگاه اجرایی میز خدمت نداشته باشند به مرکز رسیدگی به تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

فرماندار با اشاره به آمار بیکاران درسطح استان گفت : در خراسان رضوی بیش از ۲۵۰ هزار نفربیکارند و با توجه به اینکه استخدامی اداری محدودشده است تنهاراه اشتغال زایی استفاده از تسهیلات است که ۱۲/۵ درصد اعتبارات اشتغال روستایی استان به این شهرستان تخصیص یافته است و تا تیر ماه مهلت داریم تسهیلات را جذب کنند.


حمیدی با اشاره به هزینه کرد تسهیلات تاکید کرد: جذب اعتبارات اشتغال روستایی بایداولویت کاری مدیران قرارگیرد و به خاطر اینکه مردم آگاهی لازم را ندارند باید اعتبارت را نظارت کنند که در جای خودش هزینه شود.

وی ادامه داد: انجمن فارغ التحصیلان در سطح شهرستان تشکیل شده است و مدیران می‌توانند برای اجرای پروژه‌ها از این افراد استفاده و به آنان اعتماد کنند.


فرماندار گفت:: یکی از ویژگی مهم مدیریتی ابتکار عمل، خلاقیت و نوآوری است و وظیفه داریم از ابتکارات زیرمجموعه استفاده کنیم وبا نشستن پشت میز برای مردم کاری انجام نمی‌گیرد.

انتهای پیام//ز. ج
 
 


برگزاری جلسه شورای اداری در تربت جام

برچسب ها: فرمانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.