به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام قابلیتی جدید برای صفحات تجاری ایجاد کرد که به واسطه آن می توانند کالا های خود را به صورت مسقیم در بخش استوری به فروش بگذارند. این قابلیت مدت زیادی بود که مورد آزمایش اینستاگرام قرار گرفته بود و حالا برای عرضه عمومی آماده شده است.
صفحات تجاری برای استفاده از این قابلیت می توانند از استیکر کالا که در بخش استوری اضافه شده، استفاده کنند و کاربران با لمس آن استیکر به صفحه خرید کالای مورد نظر هدایت شوند. این قابلیت هم اکنون برای برندهای آریتسیا، آدیداس و لوییس ویتون فعال شده و احتمالا در آینده ای نزدیک برای دیگر برند ها نیز این امکان فراهم خواهد شد.
طبق نظرسنجی که اینستاگرام انجام داده، بیشتر کاربران تمایل دارند تا استوری هایی را مشاهده کنند که مربوط به برند مورد علاقه شان است و به طریق آن محصولات مشابه به آن را ببینند. به نظر می رسد علت ذکر شده یکی از دلیل های عمده اینستاگرام برای اضافه کردن چنین قابلیتی در نرم افزار خود است.
گزارش از سید محمد مهدی میران زاده
انتهای پیام/