زخم های 40ساله قره سو /استقبال سرمایه گذاران برای احداث بندر خشک کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: ایجاد بندر خشک در کرمانشاه به عنوان یک پروژه بزرگ در دست اقدام است و سرمایه گذار نیز برای این مهم اعلام آمادگی کرده است.

زخم های 40ساله قره سو /استقبال سرمایه گذاران برای احداث بندر خشک کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛هوشنگ بازوند در مورد موضوع کلان شهر شدن کرمانشاه نیز گفت: برای کلان شهر شدن ۸ شاخص لازم است که کرمانشاه اغلب آنها را دارد و برای موضوع جمعیت نیز در حال رایزنی با وزارت کشور هستیم.

بازوند با اشاره به وضعیت نامناسب فاضلاب شهر کرمانشاه بیان داشت: بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب هنوز فاضلاب کرمانشاه به قره سو می ریزد، برای این موضوع ۹۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که آب و فاضلاب شهری باید پیگیر باشد.

وی از آبشوران به عنوان یک مطالبه عمومی یاد کرد و گفت: با پیگیری صورت گرفته در اسفندماه سال گذشته برای ساماندهی ۲.۵ کیلومتر از آن که مشکل تخریب داشت با اعتبار ۵۸ میلیارد تومان پیمانکار گرفتیم.

استاندار کرمانشاه افزود: در بحث گردشگری استان ظرفیت های بزرگی دارد به ویژه در اورامانات که فرمانداران باید این موضوع را جدی بگیرند.

بازوند از تشکیل کمیته راهبردی برای پروژه های ویژه شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: چند پروژه بزرگ از جمله قره سو، آبشوران و تله کابین را در این کمیته تعیین تکلیف میکنیم.

وی از بندر خشک به عنوان دیگر پروژه بزرگ در دست اقدام یاد کرد و گفت: جمع بندی مشاور رو به پایان است و سرمایه گذار هم اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام/ز

بندر خشک  پروژه بزرگ در دست اقدام کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.