عضو کمیسیون اقتصادی گفت: حذف جرایم وام تولید‌کنندگان بهترین پیشنهاد‌ دولت است که می‌تواند موجب رونق جدی تولید شود.

حذف جرایم وام تولید‌کنندگان جز بهترین پیشنهاد‌هاست/این مموضوع موجب رونق جدی تولید در کشور می‌شودحجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره  پیشنهاد بانک مرکزی به مجلس برای حذف جریمه و دیرکرد وام‌های تولید‌کنندگان گفت: بعید می‌دانم بانک مرکزی چنین پیشنهادی را داده باشد.

وی ادامه داد: زمانی که مجلس مصوب کرد، دیرکرد و جریمه وام‌های زیر 100 میلیون تومان کشاورزان بخشوده شود آنها اعلام کردند که این موضوع امکان‌پذیر نیست.

موسوی‌لارگانی تأکید کرد: اگر بانک مرکزی پیشنهاد حذف جرایم وام تولید‌کنندگان را ارائه کند، جزء بهترین پیشنهاد‌هاست که می‌تواند موجب رونق جدی تولید در کشور شود و مجلس قطعا با این درخواست دولت موافقت خواهد کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی بیان کرد: اکنون تولید‌کنندگانی در کشور وجود دارند که سود و دیرکرد وام‌های چند میلیونی‌شان تبدیل به میلیاردها تومان شده است.

وی بیان کرد: بسیاری از تولید‌کنندگان به دلیل نداشتن سرمایه در گردش نمی‌توانند کار کنند و اکثر استان‌ها اکنون درگیر این موضوع هستند لذا بخشش دیرکرد و جرایم وام‌ها می‌تواند تحولی را در کشور ایجاد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
از کدام سازمان و یا نهاد و یا NGOاین خسارت جبران میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
فقط حذف سود و دیرکرد کارساز است هرنوع دیگر هیچ فایده ندارد و فقط زمان از دست دادن است و اینهم به فوریت و فوریت اگر انجام و مصوب شود کارساز است
آخرین اخبار