مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر همزمان با عید سعید فطر به روستاهای ذکری و گل‌نی اعزام شدند.

شهریاری،مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: کاروان سلامت و نیکوکاری هلال احمر با هدف کاهش آلام بشری به مدت دو روز به روستاهای ذکری و گل‌نی اعزام شدند.


وی افزود: 7 نفر پزشک داوطلب و 6 نفر از جوانان و پرسنل هلال احمر در قالب کاروان سلامت و نیکوکاری به بررسی و پیگیری درمان حدود 100 نفر از بیماران روستاهای مذکور پرداختند.

 

شهریاری گفت: روستائیان از آموزش های همچون نحوه مراقبت از پوست، توسط تیم اعزامی بهره بردند و بالغ بر 80 میلیون ریال کرم های ضدآفتاب، مرطوب کننده و نرم کننده و همچنین برخی اقلام مورد نیازروستائیان بین ساکنین توزیع شد.

وی گفت: پس از بررسی روند درمان بیماران توسط پزشکان اعزامی شرایط کنونی این افراد رضایت بخش گزارش شده است و امید است با استمرار پیگیری هلال احمر و دستگاه های مربوطه ، بیماران به بهبودی کامل دست یابند.


شهریاری با اعلام اینکه، مهمترین نیاز این روستاها در راستای سلامت،آموزش است، گفت: تیم اعزامی تا سه ماه آینده برای بررسی مجدد به مناطق مذکور اعزام خواهند شد.

عید با بوی مهربانی در روستاهای درمیان+تصاویر

عید با بوی مهربانی در روستاهای درمیان+تصاویر

 

عید با بوی مهربانی در روستاهای درمیان+تصاویر

 

 

عید با بوی مهربانی در روستاهای درمیان+تصاویرانتهای پیام/ب


بهبودی نسبی کودکان روستاهای درمیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.