مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از کمک ۱۳ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریالی مردم استان به طرح ملی همای رحمت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی، مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر خوزستان گفت: طرح همای رحمت هر سال در ماه مبارک رمضان و با هدف کمک به نیازمندان با کمک خیران و نیکوکاران اجرا می شود.

وی افزود: حمایت از کرامت انسان ها شعار محوری طرح ملی همای رحمت است که جامعه هدف در این طرح ایتام، بیماران صعب والعلاج ، زنان سرپرست خانوار محروم، خانواده‌های بد سرپرست و بی سرپرست، خانواده‌های کم برخوردار و معلولان نیازمند می باشند.

خدادادی بیان داشت: در ماه مبارک رمضان امسال و در قالب اجرای طرح سفره های آسمانی 501 سفره به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال برپا شد و بیش از 25 هزار نفر از این طرح بهره مند شدند. که علاوه بر آن خانواده های زندانیان و بیماران ،جمعیت هلال احمر با کمک خیران اقدام به برپایی سفره های افطاری در روستاها و مناطق محروم کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر خوزستان عنوان کرد: توزیع سبد و بسته های غذایی حمایتی در قالب طرح ملی همای رحمت بین اقشار آسیب‌پذیر شامل مواد غذایی و بهداشتی بوده است.

وی در پایان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال 8 هزار و 564 سبد غذایی به ارزش بیش از 8 میلیارد و 564 میلیون ریال بین 42 هزار و 820 نفر نیازمند در استان خوزستان توزیع شد.

انتهای پیام/م

مردم خوزستان 13،5 میلیارد ریال به طرح همای رحمت کمک کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.